Obecné podmínky (GTC)

Dodací podmínky - Kupní smlouva -
Všeobecné obchodní podmínky (VOP)

Erenor Cosmetics Ltd.

Fakturační adresa: 1191 Budapest Lehel utca 19 5/13
Dodací adresa: 1191 Budapešť, Lehelova ulice 19 5/13
DIČ: 32357349-2-43.
Daňové identifikační číslo pro komunity v EU: HU32357349
Naše centrální webové stránky a internetový obchod: https://maruderm.hu

Kontakt:
E-mail: info@maruderm.hu https://maruderm.hu

1.2. Obecná prezentace internetového obchodu

Internetový obchod erenorcosmetics.com prodává kosmetické produkty. Nákupy v internetovém obchodě probíhají výhradně elektronicky, https://erenorcosmetics.com možné na webové adrese.

Pro provedení nákupu v internetovém obchodě se uživatel může zaregistrovat, ale je možné provést nákup i bez registrace. Jakákoli registrace uživatelského účtu nebo zadání objednávky s nesprávnými nebo neúplnými údaji bude ve všech případech považována za neplatnou. Poskytovatel služeb zpracovává osobní údaje poskytnuté při registraci v souladu s Oznámením o ochraně osobních údajů. Erenorcosmetics.com V případě nákupu v internetovém obchodě je kupní smlouva mezi Poskytovatelem služeb a Kupujícím uzavřena potvrzením objednávky, jak je popsáno v těchto Všeobecných obchodních podmínkách. Uzavřená smlouva se nepovažuje za písemnou smlouvu, vzniká právním prohlášením učiněným elektronicky. Poskytovatel služeb zaznamená smlouvu pod jejím číslem. Datem nákupu je datum potvrzení objednávky. Jazykem smlouvy je maďarština. Smlouva se řídí maďarským právem.

1. Proces elektronického uzavření smlouvy (nákupu)

2.1 Prezentace produktů, ceny, propagační produkty

V internetovém obchodě je každý produkt prezentován s podrobným popisem, což zákazníkovi usnadňuje výběr produktu a rozhodnutí o koupi. Dále bychom rádi upozornili na skutečnost, že obrázky na stránkách slouží pouze pro ilustrační účely a skutečné produkty se od nich mohou mírně lišit. Ceny na stránkách jsou uvedeny včetně DPH.

erenor.com si vyhrazuje právo na změnu cen bez předchozího upozornění. Naše ceny a produkty se mohou neustále měnit a rozšiřovat. Internetový obchod jasně zobrazuje každou akci s uvedením produktů, kterých se akce týká, a příslušných slev. V případě zlevněného zboží platí, že sleva trvá vždy do uvedeného data nebo do vyprodání zásob. Za vyřízené se považují pouze objednávky zadané se zlevněnou cenou. Pokud si zákazník během trvání akce/akce nemohl objednat zlevněné zboží z internetového obchodu na jiné platformě (e-mailem nebo telefonicky), nebude tak moci učinit.

Pokud nebudeme moci dodat objednaný produkt v akci z důvodu nedostatku zásob, zašleme vám oznámení na uvedenou e-mailovou adresu a vrátíme vám zaplacenou kupní cenu.

2.2 Výběr produktu, proces nákupu

Kupující si může vybrané zboží přidat do „KOŠÍKU“. Poté můžete pokračovat v nákupu výběrem nových produktů a jejich vložením do „KOŠÍKU“. Před dokončením objednávky má Kupující možnost upravit obsah KOŠÍKU, odebrat z něj položky, upravit množství nebo přidat nové položky.

Důležité!

Pokud zadáváte několik objednávek za sebou, ale chcete doručení najednou, uveďte prosím také číslo předchozí objednávky (objednávek)! Každou příchozí platnou objednávku zpracováváme a vyřídíme samostatně! Objednávky můžeme sloučit pouze na vaši žádost v sekci komentářů nebo e-mailem a na uvedení, s jakou objednávkou ji chcete sloučit.

Pro odeslání objednávky musí Zákazník souhlasit s Všeobecnými obchodními podmínkami Poskytovatele služeb.Kupující je povinen při objednávce poskytnout následující: vaše osobní údaje nezbytné pro nákup, fakturaci a dodání, jak je uvedeno v Oznámení o ochraně osobních údajů. Smlouva mezi nepřítomnými stranami je uzavřena dnem, kdy vzniknou práva a povinnosti stran, pokud po potvrzení Poskytovatel služby informuje Zákazníka dalším e-mailem nebo například telefonicky o dokončení objednávky a odeslání produktu poštou (jeho předání kurýrní společnosti).

Poskytovatel služeb naši objednávku zatím nepřijme automatickým potvrzením zaslaným e-mailem, což ještě neznamená, že smlouva byla uzavřena, protože potvrzení pouze potvrzuje přijetí naší objednávky Poskytovatelem služeb. V případě nízké ceny nebo nedostatku zásob potvrzeného omylem nebo v důsledku programové chyby tedy Poskytovatel služeb není povinen dodat produkt za podmínek stanovených v automatickém potvrzení.

Poskytovatel služeb si vyhrazuje právo v odůvodněných případech odmítnout objednávku nebo ji kdykoli dočasně či trvale zrušit, zejména

  • poskytování nepravdivých nebo neúplných údajů;
  • porušení ustanovení těchto VOP nebo v případě jakéhokoli zneužití osobních údajů Poskytovatele služeb, držitelů práv a/nebo jiných uživatelů, systému Služeb nebo Produktů.

Poskytovatel služeb bude Uživatele o důvodu odmítnutí nebo odstoupení informovat e-mailem. Poskytovatel služeb zpracovává osobní údaje poskytnuté při registraci v souladu s podmínkami stanovenými v Oznámení o ochraně osobních údajů.

2.3 Poplatek za dopravu

Kupující hradí náklady na dopravu produktu před jeho zakoupením. můžete se dozvědět předem. Pokud celková hrubá hodnota produktů objednaných na vnitrostátní dodací adresu dosáhne 15 000 (patnáct tisíc) maďarských forintů / částka objednávky, pak hradíme náklady na dopravu. Před dokončením objednávky se celková cena objednaného zboží navýší o konečný poplatek za dopravu dle dodací adresy, takže se Kupující může rozhodnout dokončit objednávku s ohledem na tuto skutečnost.

2.4 Platba

V našem internetovém obchodě si aktuálně můžete vybrat následující platební metody:

Platba bankovní kartou:

Naše webové stránky podporují platby kreditními kartami prostřednictvím OTP SimplePay.

V našem internetovém obchodě můžete nakupovat pohodlně a bezpečně placením bankovní kartou. Po objednání vybraného zboží bude Zákazník přesměrován na platební rozhraní OTP SimplePay, kde může zaplatit svou bankovní kartou prostřednictvím aktuálně nejbezpečnější šifrované transakce. Naši zákazníci stačí při výběru způsobu platby kliknout na „platba bankovní kartou“ a poté na platebním serveru OTP SimplePay zadat své jméno, číslo karty, datum platnosti a třímístný bezpečnostní kód. Přijímáme následující karty: VISA, MasterCard, Maestro. Bankovní karty vydané výhradně pro elektronické použití přijímáme pouze tehdy, pokud je jejich použití povoleno bankou, která kartu vydala! Ověřte si prosím u své banky, zda lze vaši kartu použít pro online nákupy. OTP SimplePay po úspěšném nákupu odešle potvrzení transakce a v případě neúspěšné transakce vás informuje o důvodu chyby v chybové zprávě.

Povaha a účel zpracování údajů prováděného zpracovatelem údajů jsou uvedeny v informacích o zpracování údajů SimplePay na následujícím odkazu: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

Dobírka: Při volbě platby na dobírku je kurýr provádějící doručení povinen uhradit cenu zboží (plus náklady na dopravu) a poplatek za způsob platby na dobírku.

Smlouva mezi nepřítomnými stranami je uzavřena úspěšným doručením potvrzovacího e-mailu. Pokud neobdržíte potvrzení o přijetí nebo odmítnutí vaší objednávky na vámi uvedenou skutečnou e-mailovou adresu do 48 hodin od odeslání objednávky, jste zproštěni povinnosti učinit nabídku. Poskytovatel služeb si vyhrazuje právo v odůvodněných případech odmítnout objednávku nebo ji kdykoli dočasně či trvale zrušit, zejména

  • poskytování nepravdivých nebo neúplných údajů;
  • porušení ustanovení těchto VOP nebo v případě jakéhokoli zneužití osobních údajů Poskytovatele služeb, držitelů práv a/nebo jiných uživatelů, systému Služeb nebo Produktů.

Poskytovatel služeb bude Uživatele o důvodu odmítnutí nebo odstoupení informovat e-mailem. Pokud máte jakékoli dotazy ohledně vaší objednávky, dejte nám prosím vědět. nfo@erenorcosmetics.com emaia naši zaměstnanci vás budou kontaktovat.

2.6 Doprava

Doručení zboží na dodací adresu provádí kurýrní společnost smluvně sjednaná s Poskytovatelem služeb. Dodání zboží se řídí podmínkami dodací smlouvy uzavřené mezi Poskytovatelem služeb a Dodavatelem. Doručení probíhá na doručovací adresu (nebo na výdejní místo/balíkomat) uvedenou Kupujícím. a je doručeno Kupujícímu nebo jeho zástupci. Nebezpečí škody přechází na Kupujícího okamžikem dodání.

1. Právo na odstoupení od smlouvy

3.1 Právo poskytovatele služeb na odstoupení od smlouvy

Údaje o skladových zásobách se aktualizují denně, ale i přes to se může občas stát, že ačkoli systém objednávku přijal, produkt je již vyprodaný nebo nedostupný a poskytovatel služeb o tom zákazníka vždy upozorní. Poskytovatel služeb má také právo odstoupit od smlouvy, pokud byla cena zboží uvedena nesprávně a Zákazník dokončil objednávku s nesprávnou cenou. V případě odstoupení od smlouvy zašle Poskytovatel služby Kupujícímu své vyjádření e-mailem a zákaznický servis Poskytovatele služby bude Kupujícího neprodleně kontaktovat za účelem konzultace a neprodleně převede Kupujícím zaplacenou částku zpět na účet Kupujícího.

3.2 Právo kupujícího na odstoupení od smlouvy

45/2014 o smlouvách uzavřených mezi nepřítomnými osobami. (II.26.) Kupující může v souladu s nařízením vlády odstoupit od smlouvy a vrátit objednané zboží bez udání důvodu do 14 pracovních dnů od doručení objednaného zboží.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy/výpovědi od kupní smlouvy je: „uplyne 14 dní ode dne, kdy vy nebo třetí strana jiná než vámi určený dopravce převezmete produkt.“

V případě uplatnění práva na odstoupení od smlouvy nebudou spotřebiteli účtovány žádné jiné náklady než náklady na vrácení produktu. Poskytovatel služby vrátí kupujícímu kupní cenu neprodleně po vrácení zboží, nejpozději však do 30 dnů. Kupující musí uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy tak, jak zamýšlel, aniž by toto právo zneužíval. V případě odstoupení od smlouvy, které představuje zneužití, je Poskytovatel služeb zproštěn povinnosti přijmout zboží zpět a vrátit kupní cenu.

Poskytovatel služeb je povinen vrátit kupujícímu plnou kupní cenu pouze v případě, že je zboží vráceno nepoškozené, nepoužité a v originálním balení. Náklady vzniklé v důsledku poškození obalu hradí kupující. Poskytovatel služeb nenese odpovědnost za ztrátu zboží během zpětného doručení. V případě absence zboží není prodávající povinen hradit žádné poplatky.

Dle § 5 písm. c) vládního nařízení nemůže kupující uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy, pokud otevřel obal nebo ochrannou fólii produktu, který vzhledem k jeho povaze nelze vrátit. V tomto případě Kupující nemá nárok na vrácení zboží a Poskytovatel služeb není povinen vrátit kupní cenu. Při uplatnění práva na výměnu zboží hradí náklady na vrácení zboží a dodání náhradního zboží Kupující.

Pokud si přejete uplatnit své právo na odstoupení/ukončení smlouvy, musíte zaslat jasné prohlášení o svém záměru odstoupit/ukončit smlouvu elektronickou poštou na následující e-mailovou adresu: info@erenorcosmetics.com

Své právo na odstoupení/ukončení smlouvy ve stanovené lhůtě uplatníte, pokud své prohlášení o odstoupení/ukončení smlouvy zašlete před uplynutím výše uvedené lhůty.

Veškeré platby, které jste provedli, včetně nákladů na dopravu, vám vrátíme do 14 dnů.

Vaši náhradu můžeme zadržet, dokud neobdržíme produkt zpět nebo dokud nepředložíte doklad o jeho vrácení.

Pokud byl produkt doručen a nechcete si jej ponechat, musíte jej na vlastní náklady vrátit poskytovateli služeb.

1. Vyřizování stížností

Pokud má Zákazník jakékoli připomínky nebo stížnosti týkající se provozu webových stránek, informací na nich uvedených nebo nákupu, může je oznámit Poskytovateli služeb na následující e-mailové adrese: info@erenorcosmetics.com. MindKaždou stížnost prošetříme podrobně a o výsledku budeme informovat Zákazníka nejpozději do 30 dnů.

1. Rozsah platnosti těchto VOP, závěrečná ustanovení

V záležitostech neupravených těmito všeobecnými obchodními podmínkami se uplatní občanský zákoník, vládní nařízení 45/2014 (II.26.) o smlouvách uzavřených na dálku a zákon CVIII z roku 2001 o některých otázkách služeb elektronického obchodu a služeb souvisejících s informační společností. a zákon o ochraně spotřebitele z roku 1997. Použijí se ustanovení zákona.

Rozsah VOP se vztahuje na Poskytovatele služeb a Zákazníky. Právní vztah mezi Poskytovatelem služeb a Kupujícím vzniká registrací Kupujícího v systému nebo přijetím těchto VOP Kupujícím v průběhu objednávky a potvrzením, které je Kupujícímu elektronicky zasláno Poskytovatelem služeb.

Datem účinnosti platného textu VOP je datum uvedené na webových stránkách. VOP jsou platné na dobu neurčitou. V případě změny VOP se na probíhající objednávky vztahují ustanovení VOP platná v den objednávky.

1. Informace o ochraně údajů a zabezpečení zpracování údajů

Tímto Vás informujeme, že uchováváme údaje, které jsou nejnutnější k vyřízení Vaší objednávky, abychom mohli později prokázat splnění smlouvy a smluvních podmínek.

Vaše údaje nebudeme předávat třetím stranám, pokud třetí strana nebude při plnění smlouvy spolupracovat jako subdodavatel naší společnosti. Subdodavatelé však nejsou oprávněni uchovávat osobní údaje poskytnuté naší společností déle, než je vyžadováno zákonem, používat je k jiným účelům ani je předávat jiným osobám.

Při zpracování vašich údajů postupujeme v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů.

Beru na vědomí, že společnost Erenor Cosmetics Ltd. (1191 Budapešť, Lehelova ulice 19.) správcem údajů https://erenorcosmetics.com/ Následující osobní údaje uložené v mé uživatelské databázi budou převedeny do společnosti OTP Mobil Kft. jako zpracovatel dat. Rozsah údajů předávaných správcem údajů je následující: jméno, e-mailová adresa, telefonní číslo a fakturační adresa.

Povaha a účel zpracování údajů prováděného zpracovatelem údajů jsou uvedeny v informacích o zpracování údajů SimplePay na následujícím odkazu: http://simplepay.hu/vasarlo-aff