Obecné podmínky (GTC)

Dodací podmínky - Kupní smlouva -
Všeobecné obchodní podmínky (VOP)

Erenor Cosmetics Ltd.

Fakturační adresa: 8097 Nadap Haladás út 40
Dodací adresa:8097 Nadap Haladás út 40
DIČ: 32357349-2-43.
Daňové identifikační číslo pro komunity v EU: HU32357349
Naše centrální webové stránky a internetový obchod: https://maruderm.hu

Kontakt:
E-mail: info@maruderm.huWebová stránka: https://maruderm.hu

1.2. Obecná prezentace internetového obchodu

Ten/Ta/To erenorcosmetics.com Webové stránky se zabývají prodejem kosmetických produktů. Nakupování na webových stránkách probíhá výhradně elektronicky, https://erenorcosmetics.com možné na webové adrese.

Pro provedení nákupu v internetovém obchodě se uživatel může zaregistrovat, ale je také možné provést nákup bez registrace. Registrace uživatelského účtu s nesprávnými nebo neúplnými údaji a odeslání objednávky se ve všech případech považují za neplatné. Osobní údaje poskytnuté při registraci jsou zpracovávány poskytovatelem služeb v souladu s oznámením o ochraně osobních údajů. erenorcosmetics.com V případě nákupu v internetovém obchodě je kupní smlouva mezi Poskytovatelem služeb a Kupujícím uzavřena potvrzením objednávky, jak je popsáno v těchto Všeobecných obchodních podmínkách. Uzavřená smlouva se nepovažuje za písemnou smlouvu, je uzavřena právním prohlášením učiněným elektronicky. Poskytovatel služeb eviduje smlouvu jejím číslem. Datem nákupu je datum potvrzení objednávky. Jazykem smlouvy je maďarština. Smlouva se řídí maďarským právem.

1. Proces elektronického uzavření smlouvy (nákupu)

2.1 Prezentace produktů, ceny, propagační produkty

V internetovém obchodě je každý produkt prezentován s podrobným popisem, který kupujícímu usnadňuje výběr produktu a rozhodnutí o koupi. Dále bychom vás rádi upozornili na skutečnost, že obrázky na stránkách slouží pouze pro ilustrační účely a skutečné produkty se od nich mohou mírně lišit. Ceny na stránkách jsou uvedeny včetně DPH.

Ten/Ta/To erenor.com vyhrazuje si právo na změnu cen bez předchozího upozornění. Naše ceny a produkty se mohou průběžně měnit a rozšiřovat. Internetový obchod jasně zobrazuje každou akci s uvedením produktů zahrnutých v akci a příslušných slev. V případě akčního zboží akce trvá vždy do uvedeného data nebo do vyprodání zásob. Za vyřízené se považují pouze objednávky zadané se zlevněnou cenou, pokud si zákazník během akce/kampaně nemohl objednat zlevněné zboží z internetového obchodu, nemá možnost tak učinit (e-mailem ani telefonicky).

Pokud nebudeme moci dodat objednaný produkt v akci z důvodu nedostatku zásob, zašleme vám oznámení na uvedenou e-mailovou adresu a vrátíme vám zaplacenou kupní cenu.

2.2 Výběr produktu, proces nákupu

Kupující může vybrané zboží vložit do „KOŠÍKU“. Poté je možné pokračovat v nákupu výběrem nových produktů a jejich vložením do „KOŠÍKU“. Před dokončením objednávky má Kupující možnost buď upravit obsah KOŠÍKU, odebrat z něj zboží, upravit množství nebo vložit nové zboží.

Důležité!

Pokud zadáváte více objednávek za sebou, ale chcete je odeslat současně, uveďte prosím v každém případě číslo předchozí objednávky (objednávek)! Každou platnou objednávku budeme zpracovávat a vyřizovat samostatně! Objednávky můžeme sloučit pouze na vaši žádost v sekci komentářů nebo e-mailem a na uvedení, se kterou objednávkou ji chcete sloučit.

Pro odeslání objednávky musí Zákazník souhlasit s Všeobecnými obchodními podmínkami Poskytovatele služeb.Kupující je povinen při objednávce poskytnout následující: osobní údaje nezbytné pro nákup, fakturaci a dodání, jak je uvedeno v Informacích o správě údajů. Smlouva mezi nepřítomnými stranami je uzavřena dnem, kdy pro strany vznikají práva a povinnosti, pokud po potvrzení Poskytovatel služeb informuje Zákazníka dalším e-mailem nebo například telefonicky o vyřízení objednávky a odeslání produktu poštou (jeho předání kurýrní společnosti).

Automatické potvrzení zaslané e-mailem ještě neznamená, že Poskytovatel služeb naši objednávku přijal, neznamená to, že byla uzavřena smlouva, protože potvrzení pouze potvrzuje přijetí naší objednávky Poskytovatelem služeb. V případě nízké ceny nebo nedostatku zásob potvrzeného omylem nebo v důsledku programové chyby tedy Poskytovatel služeb není povinen dodat produkt za podmínek stanovených v automatickém potvrzení.

Poskytovatel služeb si vyhrazuje právo v odůvodněných případech odmítnout objednávku nebo ji kdykoli dočasně či trvale zrušit, zejména

  • poskytování nepravdivých nebo neúplných údajů;
  • porušení ustanovení těchto VOP nebo v případě jakéhokoli zneužití osobních údajů Poskytovatele služeb, držitelů práv a/nebo jiných uživatelů, systému Služeb nebo Produktů.

Poskytovatel služeb bude Uživatele informovat o důvodu odmítnutí nebo odvolání v e-mailové zprávě. Poskytovatel služeb bude zpracovávat osobní údaje poskytnuté při registraci v souladu s podmínkami stanovenými v Oznámení o zpracování údajů.

2.3 Poplatek za dopravu

Kupující hradí náklady na dopravu produktu před jeho zakoupením. můžete se dozvědět předem. Pokud celková hrubá hodnota produktů objednaných na vnitrostátní dodací adresu dosáhne 15 000 (patnáct tisíc) maďarských forintů/částka objednávky, pak hradíme náklady na dopravu. Před dokončením objednávky se celková cena objednaného zboží navýší o konečný poplatek za dopravu dle dodací adresy, takže se Kupující může rozhodnout dokončit objednávku s ohledem na tuto skutečnost.

2.4 Platba

V našem internetovém obchodě si aktuálně můžete vybrat následující platební metody:

Platba bankovní kartou:

Naše webové stránky podporují platby kreditními kartami prostřednictvím OTP SimplePay.

V našem internetovém obchodě můžete nakupovat pohodlně a bezpečně placením bankovní kartou. Po objednání vybraného zboží je zákazník přesměrován na platební rozhraní OTP SimplePay, kde může zaplatit svou bankovní kartou prostřednictvím aktuálně nejbezpečnější šifrované transakce. Naši zákazníci stačí při výběru platební metody kliknout na „platit bankovní kartou“ a poté na platebním serveru OTP SimplePay zadat své jméno, číslo karty, datum platnosti a třímístný bezpečnostní kód. Přijímáme následující karty: VISA, MasterCard, Maestro. Bankovní karty vydané výhradně pro elektronické použití lze akceptovat pouze v případě, že jejich použití povoluje banka, která kartu vydala! Ověřte si prosím u své banky, zda lze vaši kartu použít pro nákupy přes internet. Po úspěšném nákupu zašle OTP SimplePay potvrzení transakce; v případě neúspěšné transakce vás informuje o důvodu chyby v chybové zprávě.

Povaha a účel zpracování údajů prováděného zpracovatelem údajů jsou uvedeny v informacích o zpracování údajů SimplePay na následujícím odkazu: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

Dobírka: Při volbě platby na dobírku je kurýr provádějící doručení povinen uhradit cenu zboží (plus náklady na dopravu) a poplatek za způsob platby na dobírku.

Smlouva mezi nepřítomnými stranami je uzavřena úspěšným doručením potvrzovacího e-mailu. Pokud neobdržíte potvrzení o přijetí nebo odmítnutí vaší objednávky na vámi uvedenou skutečnou e-mailovou adresu do 48 hodin od odeslání objednávky, jste zproštěni povinnosti učinit nabídku. Poskytovatel služeb si vyhrazuje právo v odůvodněných případech objednávku odmítnout nebo ji kdykoli dočasně nebo trvale stáhnout, zejména

  • poskytování nepravdivých nebo neúplných údajů;
  • porušení ustanovení těchto VOP nebo v případě jakéhokoli zneužití osobních údajů Poskytovatele služeb, držitelů práv a/nebo jiných uživatelů, systému Služeb nebo Produktů.

Poskytovatel služeb bude Uživatele informovat o důvodu odmítnutí nebo zrušení e-mailem. Máte-li jakékoli dotazy ohledně Vaší objednávky, dejte nám prosím vědět. nfo@erenorcosmetics.com emaia naši zaměstnanci vás budou kontaktovat.

2.6 Doprava

Doručení zboží na dodací adresu provádí kurýrní společnost smluvně sjednaná s Poskytovatelem služeb. Doručení zboží se řídí podmínkami dodací smlouvy uzavřené mezi Poskytovatelem služeb a Dodavatelem. Doručení probíhá na dodací adresu (nebo výdejní místo/balíkomat) uvedenou Kupujícím. a jejím převodem na Kupujícího nebo jeho zástupce. Nebezpečí škody přechází na Kupujícího okamžikem převodu.

1. Právo na odstoupení od smlouvy

3.1 Právo poskytovatele služeb na odstoupení od smlouvy

Údaje o skladových zásobách se aktualizují denně, ale i přes to se může občas stát, že ačkoli systém objednávku přijal, produkt je již vyprodaný nebo nedostupný, a Poskytovatel služeb o tom vždy kupujícího upozorní. Poskytovatel služeb má také právo odstoupit od smlouvy, pokud byla cena zboží uvedena nesprávně a Kupující dokončil svou objednávku za nesprávnou cenu. V případě odstoupení od smlouvy zašle Poskytovatel služeb Kupujícímu prohlášení e-mailem a zákaznický servis Poskytovatele služeb bude Kupujícího neprodleně kontaktovat za účelem konzultace a částka zaplacená Kupujícím bude Kupujícímu neprodleně vrácena na jeho účet.

3.2 Právo kupujícího na odstoupení od smlouvy

V souladu s nařízením vlády č. 45/2014 (II.26.) o smlouvách uzavřených na dálku může Kupující odstoupit od smlouvy bez udání důvodu a vrátit objednané zboží do 14 pracovních dnů od doručení objednaného zboží.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy/výpovědi od kupní smlouvy: „uplyne 14 dní ode dne, kdy vy nebo třetí strana jiná než vámi určený dopravce převezmete produkt.“

V případě uplatnění práva na odstoupení od smlouvy nebudou spotřebiteli účtovány žádné jiné náklady než náklady na vrácení zboží. Poskytovatel služby vrátí kupujícímu kupní cenu neprodleně po vrácení zboží, nejpozději však do 30 dnů. Kupující uplatní své právo na odstoupení od smlouvy řádným způsobem, aniž by toto právo zneužíval. V případě odstoupení od smlouvy, které představuje zneužití, je Poskytovatel služby zproštěn povinnosti přijmout zboží zpět a vrátit kupní cenu.

Poskytovatel služeb je povinen vrátit kupujícímu plnou kupní cenu pouze v případě, že je zboží vráceno nepoškozené, nepoužité a v originálním balení. Náklady vzniklé v důsledku poškození obalu hradí kupující. Poskytovatel služeb nenese odpovědnost za ztrátu zboží během zpětné přepravy. Prodávající nenese odpovědnost za jakoukoli ztrátu zboží.

Dle § 5 písm. c) vládního nařízení nemůže kupující uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy, pokud otevřel obal nebo ochrannou fólii produktu, který vzhledem k jeho povaze nelze vrátit. V tomto případě Kupující nemá nárok na vrácení zboží a Poskytovatel služeb není povinen vrátit kupní cenu. Při uplatnění práva na výměnu zboží hradí náklady na vrácení zboží a dodání náhradního zboží Kupující.

Pokud si přejete uplatnit své právo na odstoupení/ukončení smlouvy, musíte zaslat jasné prohlášení o svém záměru odstoupit/ukončit smlouvu elektronickou poštou na následující e-mailovou adresu: info@erenorcosmetics.com

Své právo na odstoupení/ukončení smlouvy ve stanovené lhůtě uplatníte, pokud své prohlášení o odstoupení/ukončení smlouvy zašlete před uplynutím výše uvedené lhůty.

Veškeré platby, které jste provedli, včetně nákladů na dopravu vám vrátíme do 14 dnů.

Vaši náhradu můžeme zadržet, dokud neobdržíme produkt zpět nebo dokud nepředložíte doklad o jeho vrácení.

Pokud byl produkt doručen a nechcete si jej ponechat, musíte jej na vlastní náklady vrátit poskytovateli služeb.

1. Vyřizování stížností

Pokud má Zákazník jakékoli připomínky nebo stížnosti týkající se provozu webových stránek, informací na nich uvedených nebo nákupu, může je oznámit Poskytovateli služeb na následující e-mailové adrese: info@erenorcosmetics.com. MindKaždou stížnost prošetříme podrobně a o výsledku budeme informovat Zákazníka nejpozději do 30 dnů.

1. Rozsah platnosti těchto VOP, závěrečná ustanovení

V záležitostech neupravených těmito všeobecnými obchodními podmínkami se použijí ustanovení občanského zákoníku, vládního nařízení 45/2014 (II.26.) o smlouvách uzavřených na dálku, zákona CVIII z roku 2001 o některých otázkách služeb elektronického obchodu a služeb souvisejících s informační společností a zákona CLV z roku 1997 o ochraně spotřebitele.

Rozsah VOP se vztahuje na Poskytovatele služeb a Zákazníky. Právní vztah mezi Poskytovatelem služeb a Zákazníkem vzniká registrací Zákazníka v systému nebo přijetím těchto VOP během procesu objednávky a obdržením elektronického potvrzení od Poskytovatele služeb.

Datem účinnosti platného znění VOP je datum uvedené na webových stránkách. VOP platí na dobu neurčitou. V případě změny VOP se na probíhající objednávky vztahují ustanovení VOP platných v den objednávky.

1. Informace o ochraně údajů a zabezpečení zpracování údajů

Tímto Vás informujeme, že uchováváme údaje, které jsou nejnutnější k vyřízení Vaší objednávky, abychom mohli později prokázat splnění smlouvy a smluvních podmínek.

Vaše údaje nebudeme předávat třetím stranám, s výjimkou případů, kdy třetí strana s naší společností spolupracuje jako subdodavatel při plnění smlouvy. V tomto případě však subdodavatelé nejsou oprávněni uchovávat osobní údaje poskytnuté naší společností po delší dobu, než vyžaduje zákon, používat je k jiným účelům ani je předávat jiným osobám.

Při zpracování vašich údajů postupujeme v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů.

Beru na vědomí, že společnost Erenor Cosmetics Ltd. (8097 Nadap Haladás út 40.) správcem údajů https://maruderm.hu/ Následující osobní údaje uložené v mé uživatelské databázi budou předány společnosti OTP Mobil Kft. jakožto zpracovateli údajů. Rozsah údajů předávaných správcem údajů je následující: jméno, e-mailová adresa, telefonní číslo a fakturační adresa.

Povaha a účel zpracování údajů prováděného zpracovatelem údajů jsou uvedeny v informacích o zpracování údajů SimplePay na následujícím odkazu: http://simplepay.hu/vasarlo-aff